Subject + can’t help + verb(ing)

නොකර ඉන්න බැහැ  / කරන් නැතුව ඉන්න බැහැ.

                   I can’t help thinking about the exam

මට විභාගය ගැන නොහිතා ඉන්න බැහැ.

                   I can’t help biting my nails when I am nervous.

මම කලබල උනාම නියපොතු හපන් නැතුව ඉන්න බැහැ.

                   I can't help thinking about it.

මට ඒක ගැන හිතන් නැතුව ඉන්න බැහැ.

                   I can't help shopping so much.

මට ගොඩක් ශොපින් කරන් නැතුව ඉන්න බැහැ.

                   I can't help working all the time.

මට හැම වෙලේම වැඩ නොකර ඉන්න බැහැ.

                   I can't help loving you.

මට ඔයාට ආදරය නොකර ඉන්න බැහැ.

                   I can’t help feeling so sad

මට දුක් නොවී ඉන්න බැහැ

 

Subject + couldn’t help + verb(ing)නොකර ඉන්න බැරි උනා./ කරන් නැතුව ඉන්න  බැරි උනා

 

                   I couldn’t help laughing every time I thought of that

මට හිනා නොවී ඉන්න බැරි උනා මම ඒක හිතපු  හැම වෙලවකදිම.

I couldn’t help smiling when I saw her.

                   මට හිනා නොවී ඉන්න බැරි උනා ඇය දැකපුවම

I couldn’t help noticing your ring

මට ඔයාගේ මුද්ද දකින් නැතුව ඉන්න බැරි උනා