Future Perfect Tense - Active Voice

Subject + will have+ part participle Verb + object

කරලා තියේවි  /වෙලා තියේවි  /ඉදලා තියේවි .

 

·       They will have been good friends.

ඔවුන් හොදා යාලුවෝ වෙලා තියේවි.

·       I will have walked

මම ඇවිදලා තියේවි.

·       It will have rained for a whole week

සතියක්ම වැහැලා තියේවි.

·       She will have finished the work

ඇය වැඩ ඉවර කරලා තියේවි.

·       you will have received your promotion

ඔයාට උසස්වීම ලැබිල තියේවි.

·       He will not have finished the homework.

ඔහු ගෙදර වැඩ ඉවර කරල නොතියේවි.

අනාගතයේදී යම් දෙයකට හෝ සිද්ධියකට  පෙර සිදුවූ ක්‍රියාවක්

·       Sam will have completed the proposal by the time he leaves this afternoon.

සෑම්  යෝජනාව සම්පූර්ණ කරලා තියේවි ඔහු මේ හවස පිටත් වෙන වෙලාවට.

·       By the time I finish this course, I will have faced ten tests.

මේ පාඨමාලව අවසන් වෙන වෙලාවට මම විභාග 10කට මුහුණදීල තියේවි.

·       Jack will have finished his homework by the time his mother gets home.

ජැක් ගෙදර වැඩ අවසන් කරලා තියේවි අම්ම ගෙදර එන වෙලවට.

·       Laura will have cleaned out the house before she gives back the key.

ලෝරා ගෙදර පිරිසිදු කරලා තියේවි ඇය යතුර දෙන්නට පෙර.

·       By the time I get home, Vasana will have cooked dinner for both of us.

මම ගෙදර යන වෙලාව වෙනකොට වාසනා අපි දෙන්නටම රෑ කෑම උයලා තියේවි.

·       The robbers will have taken all the money by the time anyone arrives.

කවුරුහරි එන වෙලාව වෙනකොට හොරු සේරම සල්ලි අරන් ගිහින් තියේවි.

 

අනාගතයේ යම් නිශ්චිත කාලයකට පෙර සිදුවුන ක්‍රියාවක්.

·       By next November, I will have received my promotion

නොවැම්බර් වෙනකොට මට මගේ උසස්වීම ලැබිලා තියේවි.

·       The student will have passed his exam by Friday.

සිකුරාදා වෙනකොට සිසුවෝ විභාගය සමත් වෙලා තියේවි.

·       I will have finished the writing by 12’o clock.

මම 12 වෙනකොට ලිවීම නතර කරලා තියේවි.

·       By next January I will have lived here for 10 years

ජනවාරි වෙනකොට මම මෙහෙ අවුරුදු 10ක් තිස්සේ ජීවත් වෙලා තියේවි.

·       I will not have finished this test by 3 o'clock.

මම පරීක්ෂණය ඉවර කරලා නොතියේවි 3 වෙනකොට

·       They will have known each other for eight years this June.

මේ ජූනි වලට ඔවුන් අවුරුදු 8ක් එකිනෙකාව දැනගෙන තියේවි.

·       By the time he graduates, he will have completed five years of study.

ඔහු උපාධිය ගන්න ගන්නකොට ඔහු අවුරුදු 5ක අද්‍යාපනය සම්පූර්ණ කරලා තියේවි.

·       The snow will have stopped by April.

අප්‍රේල් වෙනකොට හිම නැවතිලා තියේවි.

·       By tomorrow, their life will have changed completely.

හෙට වෙනකොට ඔවුන්ගේ ජීවිත සම්පූර්ණයෙන්ම වෙනස්වෙලා තියේවි.

 

අනාගතය දක්වා පවතින්නාවූ තත්වයක්.

·       Next Monday we will have been married for ten years.

එන සදුදා අපි බැදලා අවුරුදු 10ක් වෙලා තියේවි.

·       Tomorrow Justin will have been single for a whole week.

හෙටට ජස්ටින්  මුලු සතියක් පුරාම  තනිකඩව ඉදලා  තියේවි. 

·       In September I will have lived here for eight years.

සැප්තැම්බර් වල මම මෙහෙ අවුරුදු 8ක් ජීවත්වෙලා තියේවි.

·       He will have been sick for two weeks tomorrow.

හෙට ඔහුට උණ හැදිලා සති දෙකක්වෙලා තියේවි.

·       Next week you will have had this car for twenty five years

ලබන සතියේ ඔයාට මේ කාරය අවුරුදු 20ක් තිස්සේ තිබිල තියේවි.